Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Kierownik ds. kluczowych klientów

Kierownik ds. kluczowych klientów

ManpowerGroup Sp. z o.o., zachodniopomorskie / Szczecin, 2021-10-17

Oferta przeniesiona archiwalna

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: Szczecin | Numer ref.: KKK/052/OST

Oferta: 

  • Stabilne zatrudnienie w siedzibie firmy w Szczecinie na umowę o pracę (możliwość pracy hybrydowej)
  • Wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system motywacyjny - premia wprost proporcjonalna do realizacji założonych celów
  • Praca w zgranym, dynamicznym zespole
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • Szkolenia i stały kontakt z najnowszymi technologiami IT
  • Narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop, rozbudowane stanowisko pracy, samochód służbowy)

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży rozwiązań infrastrukturalnych IT
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie związanym z branżą IT)
  • Kreatywność, inicjatywa, zaangażowanie oraz zdolności interpersonalne
  • Zainteresowanie nowymi technologiami
  • Samodzielność w osiąganiu postawionych celów/zadań
  • Bardzo dobra organizacja pracy - zarówno własnej, jak i zespołu
  • Umiejętność właściwego nadawania priorytetów przydzielonym zadaniom
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w dynamicznym zespole
  • Zaawansowana praktyczna znajomość aplikacji pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
  • Prawo jazdy kat. B poparte praktyką
  • Otwartość i chęć do poznawania nowych technologii IT

Zadania:

  • Ścisła współpraca z zespołem handlowym w procesie sprzedaży
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • Przygotowywanie wspólnie z inżynierami koncepcji rozwiązań i prezentacja ich klientom
  • Przygotowanie ofert zgodnie z wymaganiami SIWZ, przygotowywanie zapytań, realizacja zamówień od klientów
  • Bieżąca współpraca z dystrybutorami
  • Aktualizowanie danych w wewnętrznych systemach informatycznych - cykliczne raportowanie wyników i stanu zaawansowania projektów
  • Koordynowanie realizacji umów długoterminowych
  • Współpraca z partnerami/vendorami przy organizacji konferencji