Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. obsługi Klienta z j. niemieckim (branża motoryzacyjna)

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. niemieckim (branża motoryzacyjna)

Contact Center Sp. z o.o., dolnośląskie / , 2022-08-25

Oferta przeniesiona archiwalna

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. niemieckim (branża motoryzacyjna)
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie
Oferujemy:
  • Umowę o pracę/ zlecenie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Pakiet benefitów
  • Pracę w godzinach standardowych biznesowych
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy
  • Praca hybrydowa/ zdalna
Oczekiwania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Zorientowanie na klienta
  • Chęć rozwoju i duża motywacja
  • Znajomość branży motoryzacyjnej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
  • Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej bądź zainteresowania ukierunkowane na motoryzację
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • Bieżący kontakt z Klientami drogą mailową oraz telefoniczną
  • Obsługa infolinii oraz zamówień B2B w branży automotive
  • Wspieranie procesu  zarządzania zamówieniami
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Rozwijanie współpracy oraz budowanie pozytywnych relacji z Klientami