Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Customer Service Specialist

Customer Service Specialist

Allegro.pl sp. z o.o., wielkopolskie / Poznań, 2022-08-04

Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Poznań
Na czym polegać będzie Twoja praca?
  • Twoją rolą będzie odpowiadanie na pytania, weryfikowanie zgłoszeń i analizowanie potrzeb Klienta lub Partnera w języku polskim i angielskim, w 5 kanałach kontaktu: email, telefon, chat, Messenger, WhatsApp
  • Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku Allegro oraz na tworzenie procedur usprawniających pracę Doradców - naszym celem jest bycie najlepszym działem obsługi Klienta w Polsce.
  • Zbudujesz pozytywną relację z Klientem (Kupującym) lub Partnerem (Sprzedającym)
  • Będziesz współpracować z innymi działami serwisu
Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?
  • Od 2018 r. Jesteśmy nagradzani Gwiazdą Jakości Obsługi oraz zajmujemy 4 miejsce w zestawieniu TOP10 marek oferujących najlepsze Customer Experience
  • Wspieramy Klienta i Partnera na każdym etapie jego korzystania z serwisu Allegro
  • Nie tylko odpowiadamy na zgłoszenia Klientów i Partnerów, ale również analizujemy ich potrzeby i sugestie
  • Poprzez stronę główną Allegro docieramy do 14 milionów Klientów dziennie
  • Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 200 tys. małych, średnich i dużych polskich firm handlowych
  • Dla około 80% internautów jesteśmy pierwszym wyborem zakupów w sieci
  • Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro
  • Znajdziesz się w środowisku zaangażowanych i nieprzeciętnych ludzi - 90% naszych pracowników poleciłoby Allegro jako świetne miejsce pracy!
Ze swojej strony oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wraz z kwartalną premią, zależną od Twoich wyników
  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Bogaty pakiet benefitów w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz
  • Możliwość nauki oraz rozwijania swoich kompetencji m.in.: udział w zajęciach angielskiego oraz dostęp do wewnętrznej platformy szkoleniowej MindUp
  • Opiekę mentora przez cały okres trwania szkoleń wdrożeniowych 
  • Podczas miesięcznego onboardingu poznasz tajniki obsługi Klienta i Partnera w Allegro
Ofertę kierujemy do osób, które:
  • Posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej w następujących kanałach kontaktu: email, telefon, czat, WhatsApp, Messenger 
  • Są elastyczne, gotowe do pracy w systemie równoważnym (praca również w weekendy oraz święta) - nie martw się, dzięki temu możesz załatwić sprawy urzędowe w tygodniu lub iść do restauracji, kina, centrum handlowego nie stojąc w kolejkach 
  • Komunikują się w języku angielskim w mowie i piśmie na poziomie min. B2 
  • Potrafią analizować dane z różnych źródeł oraz pracować w kilku systemach jednocześnie
  • Mają podzielną uwagę i potrafią obsługiwać kilka interakcji w tym samym czasie.
  • Lubią ludzi i czerpią satysfakcję z rozmów z nimi
  • Są osobami otwartymi i pełnymi energii, a zadowolenie Klienta jest dla nich najważniejsze
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych