Oferta przeniesiona archiwalna
Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju.
Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.
Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!
Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.
Doradca Klientów Bankowości Korporacyjnej w Departamencie Dużych Korporacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: RITM0260219PD
Charakter Twojej pracy
- zarządzanie klientami w ramach przyznanego portfela klientów/prospektów z segmentu Dużych Przedsiębiorstw polskich i optymalizacja dochodowości na tych klientach;
- zarządzanie relacjami z grupą kapitałową klienta na poziomie globalnym (właścicielskim w odniesieniu do przedsiębiorstw rodzinnych);
- inicjowanie i monitorowanie realizacji transakcji o wysokim poziomie wartości dodanej dla Banku z pozostałymi liniami biznesowymi;
- koordynację całości działań podejmowanych wobec klienta ze strony innych obszarów banku (w tym sieci sprzedaży) oraz innych linii biznesowych/spółek z grupy kapitałowej BNPP.
Twój charakter
- wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu finansów i bankowości;
- min 7 letnie doświadczenie w bankowości, w pracy z dużymi przedsiębiorstwami;
- dobra znajomość produktów bankowych;
- doskonałe zdolności komunikacyjne i prezentacyjne;
- biegła znajomość języka angielski, mile widziana francuskiego.
Masz jak w Banku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
- realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.