Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Key Account Manager

Key Account Manager

ManpowerGroup Sp. z o.o., śląskie / Sosnowiec, 2022-07-29

Oferta przeniesiona archiwalna

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Key Account Manager
Miejsce pracy: Sosnowiec | Numer ref.: KAM/051/KTR

Oferta:

  • Umowa o pracę zawierana bezpośrednio z naszym Klientem
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Premie miesięczne, kwartalne i roczne
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe, paczki okolicznościowe)
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy klasy compact)

Wymagania:

  • Znajomość rynku FMCG
  • Mile widziana znajomość branży mięsnej/ wędliniarskiej
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Key Account Managera
  • Doświadczenie w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii handlowej
  • Znajomość technik negocjacji
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Orientacja na wyniki
  • Odporność na stres
  • Prawo jazdy kat. B
  • Determinacja do osiągania celów strategicznych

Zadania:

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju i wynikających z niej planów sprzedaży w obsługiwanych kanałach dystrybucji (Dyskont, HoReCa, supermarkety, hipermarkety, rynek tradycyjnej dystrybucji)
  • Bieżąca analiza sprzedaży w zakresie popytu, cen, sytuacji surowcowej oraz uwarunkowań rynkowych
  • Analiza konkurencyjności i współtworzenie rozwoju produktowego spółki
  • Aktywna realizacja strategii sprzedaży w oparciu o rozwój portfolio brandów handlowych oraz marek własnych, w oparciu o roczny plan działalności marketingowej spółki
  • Realizacja wyzwań strategicznych wynikających z planów rozwoju przedsiębiorstwa