Oferta przeniesiona archiwalna
Kierownik Działu Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Wrzeciono 10c
Praca w Centrum Medycyny Rodzinnej przy ulicy Wrzeciono 10c w Warszawie
Poszukujemy osoby, która:
- posiada min. 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym min. 2-letnie w zarządzaniu zespołem obsługi Klienta/Pacjenta (mile widziane doświadczenie w branży medycznej);
- umie pogodzić osiąganie celów z budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji;
- bardzo dobrze posługuje się pakietem MS Office;
- jest zmotywowana i samodzielna, a także potrafi zorganizować i zaplanować własny czas oraz pracę podległego zespołu;
- potrafi skutecznie działać pod presją czasu oraz w warunkach stresowych;
- posiada rozwinięte umiejętności prezentacji, argumentacji, a także umiejętności interpersonalne;
- komunikuje się w języku angielskim, co będzie dodatkowym atutem.
W nowej roli będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za:
- nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi;
- dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych;
- organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów anglojęzycznych;
- rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą Pacjentów;
- dbałość o rozwój i kwalifikacje zespołu zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju;
- zapewnienie efektywność pracy zespołu w ramach posiadanych zasobów (grafiki, urlopy, szybkość, poprawność);
- zarządzanie procesem reklamacji w Centrum Medycznym.
Benefity:
- Opieka Medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Nauka języka angielskiego
- Rozwój zawodowy
- Praca w przyjaznej atmosferze
Benefity: