Oferta przeniesiona archiwalna
Nasza siła wynika z potencjału naszych pracowników! Rozwijamy dla nich naszą ofertę. Daj nam szansę opowiedzieć o tym na spotkaniu.
Dołącz do salonu optycznego i bądź częścią #TeamMedicoverOptyk! Oferujemy niespotykaną szansę rozwoju. Razem możemy więcej!
Kierownik Salonu Optycznego
Miejsce pracy: Łódź, al. Rydza Śmigłego 20
Kim jesteśmy?
- mamy 16 salonów optycznych w największych miastach w Polsce... i wciąż się rozwijamy,
- jesteśmy firmą medyczną - to gwarancja najwyższych standardów badań i obsługi,
- ściśle współpracujemy z lekarzami okulistami i lekarzami innych specjalizacji,
- nasza oferta to najnowocześniejszy sprzęt, światowe marki opraw, szkieł korekcyjnych i soczewek kontaktowych.
Jeśli tak jak my wierzysz, że jakość widzenia można połączyć z atrakcyjnym wyglądem, a poza tym:
- masz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z Klientem Premium,
- zarządzałeś/aś już zespołem - mile widziane,
- jesteś osobą zaangażowaną oraz zarażasz energią swoich współpracowników,
- znasz język angielski na poziomie minimum B1,
- chcesz i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za rozwój biznesu,
- lubisz usprawniać, zmieniać i testować tak aby Twoje działania były jak najbardziej efektywne.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- zarządzanie personelem salonu optycznego (Optometryści, Specjaliści ds. Optyki i Stylizacji) oraz układanie grafików,
- dbanie o najlepsze doświadczenia klienta,
- czuwanie nad poprawnym funkcjonowaniem salonu i utrzymaniem wysokich standardów obsługi,
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i rentowność salonu,
- zarządzanie stanem magazynowym (różnorodność asortymentu, szeroki wybór opraw itp.).
Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
- atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od wyników,
- prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny,
- dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe),
- grupowe ubezpieczenie NNW i inne,
- rozbudowany program szkoleń.