Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Kierownik Zespołu ds. Obsługi Klienta

Kierownik Zespołu ds. Obsługi Klienta

POLPHARMA S.A., pomorskie / Starogard Gdański, 2022-07-24

Oferta przeniesiona archiwalna
JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMYOdważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Starogard Gdański
Zadania:
  • Budowanie bardziej zaawansowanych relacji z klientami
  • Budowanie wizerunku Zespołu oraz firmy wśród klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych;
  • Utrzymywanie odpowiedniej satysfakcji klientów zewnętrznych poprzez inicjowanie nowych rozwiązań we współpracy oraz odpowiednią realizację ustalonych z klientem zadań
  • Dążenie do udoskonalania procesu obsługi klienta - inicjowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających wewnątrz firmy
  • Kierowanie pracą Zespołu - decydowanie o podziale pracy w zespole, delegowanie uprawnień, raportowanie o efektach pracy Zespołu, motywowanie Zespołu do pracy
  • Prowadzenie całości działań związanych z wysyłką produktów Jednostki Biznesowej API do klientów krajowych i zagranicznych
  • Koordynacja przepływów materiałowych i informacyjnych pomiędzy służbami odpowiadającymi za sprzedaż i marketing (kraj i eksport), a służbami odpowiadającymi za planowanie produkcji, produkcję, zapewnienie jakości i kontrolę jakości, ekspedycję oraz transport
  • Rozwiązywanie problemów w obszarze realizacji wysyłek krajowych i eksportowych
  • Zarządzanie procesem prognozowania wysokości prowizji wynikających z otrzymywanych zamówień od agentów oraz przygotowywanie stosownych raportów
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
  • Paczki świąteczne dla dzieci
  • Jeden dodatkowy dzień wolny
  • Program emerytalny
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne
  • Min. 3 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta lub sprzedaży
  • Wiedza z zakresu GMP i prawa farmaceutycznego
  • Znajomość zagadnień ubezpieczeniowych, spedycyjnych, INCOTERMS
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (zarówno w mowie jak i piśmie);
  • Znajomość systemów MS Office (głównie Excel)
  • Umiejętność współpracy z zespołem nawet pod presją czasu
  • Komunikatywność i umiejętności przywódcze
Jak wygląda proces rekrutacji?
  • Wysłanie CV
  • Krótka rozmowa telefoniczna
  • Spotkanie
  • Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma