Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Konsultant / Doradca klienta z językiem niemieckim

Konsultant / Doradca klienta z językiem niemieckim

TELUS International, pomorskie / Gdańsk, 2022-08-24

Oferta przeniesiona archiwalna

Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony/a do innych osób, a klienci długo po rozmowie pamiętają Cię jako osobę entuzjastyczną i pełną życzliwości, TELUS International jest miejscem dla Ciebie. Jeśli chcesz świadczyć usługi na najwyższym poziomie, mamy dla Ciebie idealną pracę.

 

Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko

Konsultant / Doradca klienta z językiem niemieckim


Praca zdalna / hybrydowa / w biurze

Miejsce pracy: Gdańsk

TELUS International oferuje możliwość zmierzenia się z wymaganiami i możliwościami różnych stanowisk. Stale poszukujemy agentów call center dla połączeń przychodzących oraz opracowywania maili dla naszej lokalizacji w Gdańsku.

 

Czekamy na zmotywowanych młodych profesjonalistów i absolwentów szkół.


Nasze zespoły niemieckojęzyczne:

  •  Jako doradca klienta naszego partnera PAYBACK, chcesz wywołać uśmiech na twarzach ludzi, pomagając im w pytaniach o statusie punktów, nowych promocjach i innych pytaniach dotyczących programu Payback.
  •  W naszym zespole Tchibo otrzymasz telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów. Będziesz odpowiedzialny za wymiany, faktury, zwroty, a także informacje o stanie magazynowym i dostawie oraz będziesz opiekował się sklepem internetowym Tchibo.
  • Jako część naszego zespołu Vattenfall będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach jak zmiana taryfy, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.
  • W przypadku ekscytującego projektu Zalando Lounge jesteś osobą kontaktową we wszystkich sprawach związanych z modą i zamówieniami. Swoją sympatyczną i zaangażowaną osobowością zapewniasz sobie zadowolonych klientów.

Twój profil:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
  • Doświadczenie w kontakcie z klientem mile widziane
  • Wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych
  • Bardzo dobre umiejętności komputerowe oraz multitasking
  • Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w teamie
  • Pozytywna i pewna siebie postawa
  • Do pracy zdalnej wymagane jest dobre łącze internetowe (min. 25 mbps/download & 5 mbps/upload) oraz możliwość pracy w odosobnionym pomieszczeniu
Oferujemy:
  • Elastyczne godziny pracy (pełny etat; niepełny etat)
  • Umowę o pracę
  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji
  • Świeże owoce oraz napoje w biurze
  • Zaangażowany i zmotywowany team
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Możliwość rozwoju ścieżki kariery zawodowej
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
  • Dofinansowania do szkoleń i kursów online
  • Prywatna opieka medyczna
  •  Dofinansowanie do karty MedicoverSport
  • Dofinansowanie do okularów
Zostań częścią naszego zespołu i aplikuj!

Nasz zespoł HR, Małgorzata Redelbach i Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Wyślij nam swoją aplikację klikając "Aplikuj".

O nas: Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.