Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Konsultant telefoniczny ds. Wsparcia Technicznego Klienta z językiem angielskim

Konsultant telefoniczny ds. Wsparcia Technicznego Klienta z językiem angielskim

Elavon, mazowieckie / Warszawa, przy placu Unii Lubelskiej, 2022-07-17

Oferta przeniesiona archiwalna

Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.

Konsultant telefoniczny ds. Wsparcia Technicznego Klienta z językiem angielskim
Warszawa, przy placu Unii Lubelskiej
Twój zakres obowiązków:
  • wsparcie telefoniczne (ok. 90% czasu pracy) i mailowe (ok. 10% czasu pracy) Klientów Elavon z Polski, Anglii i Irlandii w zakresie obsługi technicznej terminali płatniczych;
  • skuteczne rozpatrywanie próśb klientów - nasi Konsultanci są w stanie rozwiązać ok. 85-90% spraw Klientów „od ręki”;
  • wprowadzanie i modyfikowanie danych w systemach komputerowych;
  • odpowiadanie na mailowe zapytania wewnętrznych i zewnętrznych Klientów;
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Nasze wymagania:
  • biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (warunek konieczny);
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywność;
  • gotowość do pracy w trybie zmianowym, uwzględniającym również niektóre weekendy i wieczory/noce;
  • gotowość do pracy w trybie hybrydowym (biuro w Warszawie przy placu Unii Lubelskiej)
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • wielozadaniowość - praca na kilku systemach jednocześnie;
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
  • nie wymagamy doświadczenia, prowadzimy kompleksowe szkolenie stanowiskowe od podstaw.
  • zdolności techniczne (mile widziane).
To oferujemy:
  • pracę na pełen etat, umowę o pracę na czas określony 9 miesięcy (bez okresu próbnego);
  • pakiet benefitów obejmujący kompleksową opiekę medyczną (z opieką stomatologiczną, wizytami domowymi i ubezpieczeniem podróżnym), ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport, zajęcia językowe;
  • profesjonalne, pełnopłatne szkolenie stanowiskowe, możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych – możliwość awansu i podwyżki wynagrodzenia już po ok. 6-9 miesiącach pracy;
  • interakcje z Klientami i Współpracownikami na całym świecie – gwarantujemy codzienny kontakt z językiem angielskim;
  • komplet narzędzi do pracy – laptop, dodatkowy monitor i akcesoria;
  • bardzo pozytywną atmosferę i komfortowe środowisko pracy.