Oferta przeniesiona archiwalna
Koordynator ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta
miejsce pracy: Warszawa, al. Zjednoczenia 36
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami;
- szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników;
- koordynowanie planu wizyt pacjentów;
- przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych;
- realizacja akcji promocyjnych w Centrum Medycznym;
- nadzór nad raportami kasowymi;
- zapewnienie prawidłowej współpracy z pozostałymi działami spółki.
Od kandydatów oczekujemy:
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel);
- inicjatywy i samodzielności w działaniu;
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem – dodatkowy atut.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie, w miłej i przyjaznej atmosferze;
- możliwość elastycznego zatrudnienia;
- pakiet świadczeń pozapłacowych (min. opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, karta sportowa);
- elastyczny czas pracy, który pozwoli na realizację innych aktywności.