Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

PKO Bank Polski, podkarpackie / Rzeszów, 2022-07-14

Oferta przeniesiona archiwalna
DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

(Rzeszów)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (minimum 120h w miesiącu),
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.
W naszym zespole na co dzień:
  • wykonujesz połączenia do Klientów w ramach kampanii sprzedażowych,
  • aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania.

Stawka godzinowa wynosi od 19,70 zł brutto do 26 zł brutto i jest uzależniona od wyników sprzedaży.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).