Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

PKO Bank Polski, lubelskie / Lublin, 2022-07-22

Oferta przeniesiona archiwalna
DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

(Lublin)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
W naszym zespole na co dzień:
  • obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych
  • wykonujesz połączenia do Klientów z wykonaniem dyspozycji
  • aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną
  • dobrze władasz ojczystym językiem ale mile widziane także umiejętności obsługi w języku rosyjskim/ukraińskim
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).