Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. administracyjnych i wsparcia sprzedaży

Specjalista ds. administracyjnych i wsparcia sprzedaży

Exorigo-Upos S. A., mazowieckie / Warszawa, 2022-08-11

Oferta przeniesiona archiwalna
Specjalista ds. administracyjnych i wsparcia sprzedaży
Praca zdalna
Główne zadania:
  • Planowanie i organizacja projektów; administrowanie dokumentacją projektową, kontrola zgodności prognoz sprzedażowych, kalkulacja rezerw na rabaty, zamówienia sprzętu na potrzeby wewnętrzne/zewnętrzne
  • Wsparcie w ustalaniu harmonogramu prac projektowych
  • Przygotowywanie raportów; rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie zestawień, kalkulacji, analiz
  • Organizowanie wewnętrznych spotkań, przygotowywanie prezentacji na statusy projektów
  • Administracyjne wsparcie projektów; rozliczanie projektów, kalkulacja stałych opłat, fakturowanie, dekretacja faktur
  • Wsparcie w koordynowaniu i monitorowaniu przebiegu prac projektowych oraz PMów w codziennej pracy
  • Sprawozdawczość zewnętrzna (potwierdzanie rozliczeń, uzyskiwanie zamówień, uzupełnianie informacji projektowych w Jira
  • Administracja strony PMO (SharePoint)
Wymagania:
  • Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zbliżonym obszarze, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży informatycznej
  • Zorientowanie na cel i skuteczność w działaniu
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i proaktywna postawa
  • Dobra organizacja pracy i zaangażowanie,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Praktyczna znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Mile wiedziane:
  • Znajomość metod, technik i narzędzi z zakresu zarządzania projektami,
  • Mile widziany certyfikat z zakresu metodologii zarządzania projektami np. PRINCE2, Agile
  • Znajomość programu Symfonia
W Exorigo dbamy o Twój rozwój, zdrowie i samopoczucie oraz komfort pracy
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Krajowe i międzynarodowe projekty
  • Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
  • Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
  • Grupowe Ubezpieczenie na Życie
  • Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Zajęcia sportowe Multisport
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u
  • Komfortowo wyposażone biura
  • Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
  • Parking i prysznice dla rowerzystów
  • Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
  • Imprezy firmowe
Główne zadania:
  • Planowanie i organizacja projektów; administrowanie dokumentacją projektową, kontrola zgodności prognoz sprzedażowych, kalkulacja rezerw na rabaty, zamówienia sprzętu na potrzeby wewnętrzne/zewnętrzne
  • Wsparcie w ustalaniu harmonogramu prac projektowych
  • Przygotowywanie raportów; rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie zestawień, kalkulacji, analiz
  • Organizowanie wewnętrznych spotkań, przygotowywanie prezentacji na statusy projektów
  • Administracyjne wsparcie projektów; rozliczanie projektów, kalkulacja stałych opłat, fakturowanie, dekretacja faktur
  • Wsparcie w koordynowaniu i monitorowaniu przebiegu prac projektowych oraz PMów w codziennej pracy
  • Sprawozdawczość zewnętrzna (potwierdzanie rozliczeń, uzyskiwanie zamówień, uzupełnianie informacji projektowych w Jira
  • Administracja strony PMO (SharePoint)
Wymagania:
  • Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zbliżonym obszarze, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży informatycznej
  • Zorientowanie na cel i skuteczność w działaniu
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i proaktywna postawa
  • Dobra organizacja pracy i zaangażowanie,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Praktyczna znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Mile wiedziane:
  • Znajomość metod, technik i narzędzi z zakresu zarządzania projektami,
  • Mile widziany certyfikat z zakresu metodologii zarządzania projektami np. PRINCE2, Agile
  • Znajomość programu Symfonia
W Exorigo dbamy o Twój rozwój, zdrowie i samopoczucie oraz komfort pracy
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Krajowe i międzynarodowe projekty
  • Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
  • Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
  • Grupowe Ubezpieczenie na Życie
  • Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Zajęcia sportowe Multisport
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u
  • Komfortowo wyposażone biura
  • Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
  • Parking i prysznice dla rowerzystów
  • Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
  • Imprezy firmowe
Kim jesteśmy?

 

Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.

 

To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.

 

Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.

 

Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.