Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. jakości w dziale Customer Excellence

Specjalista ds. jakości w dziale Customer Excellence

Portal Praca.pl , mazowieckie / Warszawa, Al. KEN 18 (50 metrów od wyjścia z metra Kabaty), 2022-07-25

Oferta przeniesiona archiwalna

Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Mamy biura w 4 lokalizacjach i zatrudniamy ponad 60 pracowników. Od 2004 roku budujemy platformę, która łączy pracodawców i kandydatów. Tworzymy dobre miejsce pracy, rozwijamy się jako firma i dajemy naszym pracownikom przestrzeń do rozwoju. Stawiamy sobie ambitne cele. Jeśli chcesz je z nami osiągać - dołącz do naszego zespołu. Praca.pl to też Pracodawca.

Specjalista ds. jakości w dziale Customer Excellence
Miejsce pracy: Warszawa, Al. KEN 18 (50 metrów od wyjścia z metra Kabaty)
Najważniejsze zadania:
  • Odpowiedzialność za działania zwiększające poziom satysfakcji klientów,
  • Analiza ilościowa oraz jakościowa, techniczna i merytoryczna ogłoszeń rekrutacyjnych,
  • Tworzenie wytycznych (raporty, prezentacje) dotyczących poprawy performance ogłoszeń,
  • Komunikacja wewnętrzna z Działem Sprzedaży oraz z Zespołem Obsługi Klienta dotycząca zmian w ogłoszeniach,
  • Profesjonalna komunikacja z klientem nakierowana na budowanie relacji i wzrost poziomu satysfakcji,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań ukierunkowanych na zwiększanie responsywności ogłoszeń.
Nasze oczekiwania:
  • Umiejętność samodzielnej analizy informacji oraz klarownego i przekonującego wyrażania wniosków oraz rekomendacji,
  • Wnikliwość, systematyczność oraz umiejętność samodzielnego ustalania priorytetów i harmonogramu - cechy potrzebne do pracy z codziennymi powtarzalnymi zadaniami,
  • Wysokie umiejętności interpersonalne oraz profesjonalny mailowy i telefoniczny kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • Zaangażowanie w codzienne działania i poczucie odpowiedzialności,
  • Otwartość na zmiany i generowanie nowych rozwiązań,
  • Znajomość MS Excel i MS Word w stopniu bardzo dobrym,
  • Perfekcyjna znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie,
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Perspektywy z nami:
  • Stanowisko to daje możliwość pracy z klientami przy jednoczesnym wykorzystaniu umiejętności technicznych i analitycznych,
  • Umożliwimy Ci długofalową współpracę i realizację własnych pomysłów,
  • Zapewnimy Ci dużo uwagi, ale tylko od Ciebie zależy, jak bardzo rozwiniesz się w naszej organizacji,
  • Po okresie próbnym umożliwiamy częściową pracę zdalną.
Proces rekrutacji:
  • Wyślij CV, a my rozpatrzymy je od razu;
  • Jeśli wpiszesz się w profil poszukiwanej osoby, skontaktujemy się w ciągu 3 dni roboczych;
  • Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzimy w biurze w Warszawie lub online przez Skype;
  • Do 3 dni poznasz ostateczną decyzję.
Dlaczego warto?
  • Biuro w wygodnej komunikacyjnie lokalizacji
  • Stabilne zatrudnienie/umowa o pracę
  • Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.