Oferta przeniesiona archiwalna
MARATHON International to lata doświadczenia na rynku i zespół młodych ludzi specjalizujących się w transporcie i logistyce międzynarodowej. Nasze pojazdy przemierzają całą Europę. Wdrażamy innowacyjne rozwiązania, by dostosować się do potrzeb klientów. Naszym celem jest bycie kluczowym partnerem w zintegrowanej logistyce w Europie dzięki najwyższej jakości usług. Ale MARATHON to nie tylko praca. To pasja, z jaką rozwijamy naszą firmę. To empatia, którą obdarzamy naszych klientów w ich codziennym życiu biznesowym. To także orientacja na sukces towarzyszący nam przy każdej nowej inwestycji.
Specjalista ds. obsługi klienta (j.angielski lub niemiecki, lub francuski)
Miejsce pracy: Kostrzyn
Zakres obowiązków:
- prowadzenie bieżącej komunikacji z klientami,
- zapewnienie satysfakcji klienta z procesu obsługi zlecenia,
- zarządzanie informacją zwrotną od klienta,
- budowanie jak najlepszych relacji,
- proaktywne działanie w kierunku rozwoju współpracy z klientami,
- przygotowywanie zestawień i raportowanie wyników,
- ścisła współpraca z działem transportu i sprzedaży,
- obsługa CRM i systemów wpierających,
- obsługa reklamacji.
Wymagania:
- komunikatywność,
- dokładność i konsekwencja,
- dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, lub francuskiego
- silne nastawienie na jakość obsługi klienta,
- znajomość Microsoft Office.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- umowę o pracę lub współpracę na zasadach B2B,
- samodzielne, pełne wyzwań i satysfakcji z osiąganych wyników stanowisko,
- pracę w młodym, zaangażowanym i perspektywicznym zespole,
- dostęp do nowoczesnych i niezbędnych do pracy narzędzi,
- przyjazną atmosferę.
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna,
- Spotkania integracyjne,
- Karta MultiSport.