Oferta przeniesiona archiwalna
Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie polskojęzycznych użytkowników glukometrów.
Warto do nas dołączyć:
- Profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Praca poniedziałek - piątek w godzinach 8:00-17:00 (8h dziennie)
Oczekujemy:
- Mile widziane zainteresowania zagadnieniami technicznymi oraz medycznymi
- Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
- Znajomość jęz. angielskiego B1/B2
- Sprawna obsługa komputera
Zyskujesz:
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym