Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. wsparcia klienta (infolinia dot. sytuacji kryzysowych)

Specjalista ds. wsparcia klienta (infolinia dot. sytuacji kryzysowych)

HR Support, mazowieckie / Pruszków, 2022-08-04

Oferta przeniesiona archiwalna

 

Agencja Personalna HR Support to doświadczony zespół specjalistów. Zapewniamy: Rekrutacje, Kampanie Filmowe i Obsługę Prawną. Do każdego podchodzimy z zaangażowaniem i empatią, dlatego zaufało nam już tak wielu Klientów jak i Kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952.


Obecnie dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej organizacji pozarządowej, która swoje działania skupia wokół pomocy humanitarnej na całym świecie, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia klienta (infolinia dot. sytuacji kryzysowych)
Miejsce pracy: Pruszków
OBOWIĄZKI:
  • odpowiedzialność za obsługę infolinii
  • praca z osobami w trudnej sytuacji życiowej
  • odpowiadanie i udzielanie odpowiedniej pomocy w zakresie zgłoszeń
  • wprowadzenie dokumentacji zgłoszeń do systemu
WYMAGANIA:
  • wykształcenie wyższe
  • min. 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku  (praca z osobami w trudnej sytuacji życiowej)
  • doświadczenie w obsłudze infolinii
  • doświadczenie w pracy z organizacjami humanitarnymi lub pozarządowymi mile widziane
  • znajomość Core Humanitarian Standard (CHS), Sphere mile widziane
  • biegła znajomość MS Office
  • gotowość do delegacji w kraju
  • komunikatywność, zdolność budowania relacji, elastyczność
  • biegła znajomość j. angielskiego i ukraińskiego
PRACODAWCA OFERUJE:
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w międzynarodowym oraz wielokulturowym środowisku