Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Axium sp. z o.o. sp. k. , mazowieckie / Warszawa, Mokotów, Wołoska 16, 2022-08-25

Oferta przeniesiona archiwalna

Ogłoszenie numer: 7364574, z dnia 2022-08-25

Axium to integrator, dostawca i wdrożeniowiec rozwiązań ICT dla biznesu obecny na rynku teleinformatycznym już od kilkunastu lat. Jesteśmy partnerem liczącym się na globalnym rynku teleinformatycznym. Naszym klientom dostarczamy kompleksowe, profesjonalne, zintegrowane i zindywidualizowane rozwiązania do telekomunikacji. Cały czas się doskonalimy, aby technologia, którą dostarczamy naszym klientom była na najwyższym poziomie.

 

Więcej o nas na: https://axium.pl

 

Praca w Axium to ciekawe wyzwania, rozwijające doświadczenia, życzliwi, inspirujący ludzie oraz atmosfera pełna pozytywnej energii. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość. Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia w dobrze prosperującej firmie, uwielbiasz współpracę z ludźmi, myślisz nieszablonowo i jesteś zmotywowany do rozwoju, to dołącz do naszego zespołu.

 

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, Wołoska 16

 

Opis stanowiska

  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych;
  • zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego naszym Klientom i Partnerom (B2B) w zakresie produktów Hardware (wideokonferencje/audiokonferencje/systemy rezerwacji sal itp) i Software. (obsługa Microsoft Teams Rooms/Zoom);
  • w razie konieczności wsparcie w siedzibie klienta, demontaż/montaż urządzeń;
  • ścisła współpraca z producentami rozwiązań teleinformatycznych;
  • współpraca z zespołami sprzedażowym i Pre-Sales, informowanie o statusach zgłoszonych spraw;
  • pomoc w doborze rozwiązań wideo/audio konferencyjnych (po przeszkoleniu przez firmę);
  • wsparcie Klienta w trakcie testów rozwiązań wideo/audio konferencyjnych (po przeszkoleniu przez firmę).

Wymagania

  • wiedza i doświadczenia z zakresu technologii IP, LAN, WiFi ;
  • umiejętności techniczne;
  • komunikatywność;
  • kreatywność;
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub w kontaktach z klientem.

Oferujemy

  • stabilne wynagrodzenie;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie, B2B;
  • pracę w biurze w Warszawie w elastycznych godzinach między 8.30 a 18.00;
  • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • przyjazne środowisko pracy;
  • kompleksowe szkolenie ułatwiające rozpoczęcie pracy;
  • pakiet benefitów.

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych;
  • prywatna opieka medyczna;
  • elastyczny czas pracy;
  • spotkania integracyjne;
  • kawa/ herbata;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.