Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel. Aktualnie do naszego sklepu MEDIAMARKT Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 94B poszukujemy osób na stanowisko: Specjalistka/Specjalista ds. Obsługi Klienta 3/4 etatu
Czym będziesz się zajmować?
- Obsługą Klientów zgodnie ze standardami MediaMarkt w zakresie zamówień online, reklamacji, planowania przesyłek
- Doradztwem w zakresie usług dostępnych w markecie, w tym finansowania zakupów
- Dbaniem o doświadczenia Klientów w procesie zakupowym i po sprzedaży, pomocą w zakresie serwisu i napraw
- Obsługą Klientów na kasie i na hali sprzedaży
Po czym poznasz, że radzisz sobie świetnie?
- Po wskaźniku NPS, czyli informacji zwrotnej od Klientów w zakresie jakości obsługi
- Po poziomie sprzedaży usług dodatkowych
Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że szybko się uczysz, masz zmysł organizatora i naturalną chęć niesienia pomocy innym.
- Premie za wyniki
- Testowanie gadżetów
- Prywatna opieka medyczna
- Fajny zespół
- Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru
- Ubezpieczenie grupowe
- Dodatki okolicznościowe
Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta-> Ekspert/ka ds. Obsługi Klienta-> Koordynator/ka ds. Obsługi Klienta-> Kierownik ds. Obsługi Klienta-> Store Manager
Zainteresowany? Czekamy na Twoją aplikację!