Concentrix CVG International jest międzynarodowym liderem w dynamicznie rozwijającej się branży telefonicznej obsługi klienta. To specjalista w dostarczaniu najwyższej jakości wsparcia technicznego globalnym liderom rynku technologii informatycznych, elektroniki komunikacyjnej oraz komunikacji. Dzięki stale rosnącemu zapotrzebowaniu na usługi wspracia w zakresie outsourcingu, firma Concentrix ciągle się rozwija. Z naszą wiedzą techniczną wspieramy ponad 2000 producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego. Concentrix istnieje w 40 krajach, prowadzi tzw. Customer Interaction Centers (Centrum Obsługi Klienta). Grupa zatrudnia łącznie ok. 225 tys. osób
Praca polega na rozwiązaniu problemów technicznych związanych z terminalami płatnicznymi w języku włoskim przez telefon (tylko połączenia przychodzące), e-mail oraz chat.
- bardzo dobra znajomość języka włoskiego C1 oraz angielskiego B2
- umiejętność logicznego myślenia
- umiejętności pracy z komputerem - wiedzę potrzebną do wykonywania pracy na stanowisku przekażemy Ci w trakcie szkolenia
- umowę o pracę
- płatne szkolenie
- kursy językowe
- możliwość budowania kariery w międzynarodowym środowisku
- atrakcyjny pakiet socjalny (bezpłatna opieka medyczna oraz karta MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne)