DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.
Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.
To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.
- Prywatna opieka medyczna
- Domki letniskowe w Danii
- Bezpłatne autobusy
- Bilety do kina
- Imprezy firmowe
- Parking samochodowy i rowerowy
- Stołówka firmowa
- Karta sportowa i siłownia
Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.
Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych, którzy reprezentują różne kultury i narodowości. Poznajemy ich działalność w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki. Na co dzień wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B). Ponadto, mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”. A co najważniejsze, tworzymy zgrany i wspierający się zespół – „niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać :)
- opiekę medyczną Medicover;
- siłownię wewnątrz firmy;
- program dofinansowania do nauki języków obcych;
- darmowe napoje w pracy;
- imprezy integracyjne;
- darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami;
- możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą;
- pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach.
- budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
- codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania,
- potwierdzanie terminów dostaw,
- raportowanie,
- fakturowanie.
- kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji,
- wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach,
- udział w projektach mających na celu optymalizację procesów.
Jako, że chcemy mieć w swoim zespole osoby nastawione na rozwój, ważne jest byś miał świadomość, że poszerzanie Twoich kompetencji to także Twoje zadanie!
- cechował się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń,
- wykazywał się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej,
- wykazywał się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw,
- kierował się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”.
Nasza organizacja dba zarówno o kompetencje techniczne, jak i interpersonalne, ponieważ wierzymy, że nie tylko umiejętność Excela uczyni z Ciebie wartościowego pracownika naszej firmy.
Zatem, jeśli chodzi o kompetencje „twarde”, liczymy, że:
- znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (minimum B2), a swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy.
- znane są Ci narzędzia z pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point.
- pracowałeś/aś z systemami ERP – a jeśli znasz system Navision, QAD lub Axapta, będzie to Twój dodatkowy atut.
- masz doświadczenie w pracy B2B – to z pewnością świadczy o Twoim profesjonalizmie w pracy z klientem.
- znasz dodatkowo inny język obcy – będziemy pod ogromnym wrażeniem, jeśli posiadasz taką kompetencję.