Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
Analityczka / Analityk ds. Cen i Marż - Suche Mieszanki
Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają:
- Partner biznesowy dla zespołu sprzedaży suchych mieszanek i chemii budowlanej – wsparcie podejmowania decyzji sprzedażowych w oparciu o dane,
- Bieżące raportowanie wyników handlowych w ustalonych podziałach (grupy produktowe, geografia, trendy),
- Proponowanie działań w zakresie optymalizacji cenowo-marżowej,
- Budżetowanie i prognozowanie sprzedaży w ujęciach wolumenowym, cenowym i marżowym,
- Wsparcie analityczne dla zespołu handlowego w kalkulacji opłacalności akcji promocyjnych,
- Wsparcie przy planowaniu polityki cenowej oraz nadzorowanie wykonania jej założeń,
- Analiza realizacji i potencjału cross selling między segmentami biznesowymi,
- Wsparcie procesu zarządzania wiedzą rynkową w organizacji.
Co zyskasz?
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Co jest dla nas ważne?
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia / finanse),
- Minimum trzy lata doświadczenia w podobnym obszarze odpowiedzialności (analizy sprzedaży, kontroling biznesowy, doradztwo),
- Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej,
- Dobra znajomość MS Excel / Powerpoint, mile widziana znajomość systemu SAP / Comarch oraz narzędzi Business Intelligence (QlikSense),
- Dobre zdolności organizacji pracy, komunikacji i czytelnego przedstawiania wyników analiz,
- Zaangażowanie, proaktywność, nastawienie na współpracę, bardzo dobre rozumienie zależności biznesowych,
- Dobra znajomość języka angielskiego.