Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Customer Support Agent with Spanish [rekrutacja prowadzona online]

Customer Support Agent with Spanish [rekrutacja prowadzona online]

Cloud Best Sp. z o.o., mazowieckie / Warszawa, 2020-11-08

Oferta przeniesiona archiwalna

CloudBest is a technology company headquartered in Warsaw, Poland, offering world class IT services across the globe, managing international projects in the scope of software development, content creation, customer support, marketing, and business development for its clients.

 

Join our team and develop with us in international structures as:

Customer Support Agent with Spanish [rekrutacja prowadzona online]
Warszawa

 

If you are a person, who:
  • Is tired of being bored and repeatability at your current work and you would like to change something;
  • Is proactive, and is looking for interesting solutions and likes to create new things;
  • Likes a modern working environment with a start-up culture;
  • Is a team player and likes to work in a dynamically changing environment.
And your professional profile is relevant to the following skills:
  • Good spoken and written English (Min. B2);
  • Native Spanish;
  • Excellent organizational skills;
  • Available to work weekdays, weekends and holidays (shift work);
  • Strong written and verbal communication skills;
  • Min. 1 year of Customer Service experience;
  • Legally authorized to work in Poland;
  • Preferred experience using a ticketing system to handle customer requests.
We are looking for a person just like you!

 

By joining our team you gain:
  • Possibility of personal development and gaining experience in an international environment;
  • A team of enthusiasts who successfully create a company in the fast growing blockchain industry;
  • Great atmosphere and attractive working conditions in a start-up culture;
  • Work in the modern office in attractive location at Wioślarska 8 (next to the Vistula river);
  • Private medical care and co-financed sports card;
  • Extra integration trips and events;
  • Celebration of your birthday;
  • Fresh pressed juices;
  • Massages in the office;
  • English classes at work;
  • Flexible working hours.
Challenges for you:
  • Supporting, troubleshooting, and resolving end user issues in the client software applications
  • Current, comprehensive e-mail customer service;
  • Following through to ensure each customers case is resolved and closed appropriately;
  • Providing excellent customer service in a fast-paced environment;
  • Handling the translation process of each requested document;
  • Adhere to departmental procedures for all emergencies;
  • Caring for the companys image.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Cloud Best sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000778403, NIP: 6692552456, o kapitale zakładowym w wysokości 6.000,00, adres mailowy: aga@minebest.com

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

a. realizacji toczącego się procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu,

b. prowadzenia przyszłych rekrutacji (jeśli wyraziła Pani/wyraził Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji);

3. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do celów o których mowa w pkt 2;

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu wygaśnięcia roszczeń związanych z procesem rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w okresie 2 latod przesłania aplikacji lub do czasu wycofania zgody;

5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawodo przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy;

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do: wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do wygaśnięcia ewentualnych roszczeń związanych z procesem zatrudnienia;

7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO.