Oferta przeniesiona archiwalna
Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 316252_1709651049
DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Zakres zadań:
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi procesów i przesyłek w ruchu międzynarodowym;
- Dbałość o najwyższy poziom komunikacji z partnerami zagranicznymi w języku angielskim;
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z wysyłkami towaru;
- Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z realizacją transportu;
- Budowanie długofalowych i partnerskich relacji z podwykonawcami;
- Raportowanie;
- Udział w telekonferencjach.
Oczekiwania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Uczciwość, otwartość, dokładność, komunikatywność;
- Chęć do pracy, nauki i doskonalenia;
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, stresowych;
- Znajomość MS Office;
- Punktualność.
Mile widziana:
- Prawo jazdy;
- Znajomość procesów logistycznych.
Nasza oferta:
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia);
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń;
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych;
- Możliwość korzystania z ZFŚS;
- Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport;
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach;
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.