Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Doradca ds. obsługi klienta z j. francuskim / customer service agent
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2004
OBOWIĄZKI:
Opracowywanie i prowadzenie specjalistycznych szkoleń w organizacji. Ścisła współpraca z liderami zespołów i osobami odpowiedzialnymi za kontrolę jakości w projekcie. Prowadzenie szkoleń wprowadzających dla nowych pracowników dołączających do firmy. Opracowywanie, koordynowanie, wykonywanie i wdrażanie harmonogramów szkoleniowych. Ocena wyników, przekazywanie informacji zwrotnej i ocena postępów czy braków szkoleniowych. Koordynowanie szeroko zakrojonego monitoringu jakości. Analizowanie statystyk jakości w celu wprowadzenia ulepszeń w programach szkoleniowych.Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 160 h/mc
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Uprawnienia: analityczne myślenie
Uprawnienia: Dbałość o szczegóły
Wymagania inne:
zorientowanie na klienta, 1,5 roku doświadczenia w obsłudze klienta francuskojęzycznego
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 11 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie