Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Doradca ds. obsługi klienta z j. francuskim / customer service agent

Doradca ds. obsługi klienta z j. francuskim / customer service agent

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, małopolskie / Kraków, 2024-04-07

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Doradca ds. obsługi klienta z j. francuskim / customer service agent
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2004
OBOWIĄZKI:
Opracowywanie i prowadzenie specjalistycznych szkoleń w organizacji. Ścisła współpraca z liderami zespołów i osobami odpowiedzialnymi za kontrolę jakości w projekcie. Prowadzenie szkoleń wprowadzających dla nowych pracowników dołączających do firmy. Opracowywanie, koordynowanie, wykonywanie i wdrażanie harmonogramów szkoleniowych. Ocena wyników, przekazywanie informacji zwrotnej i ocena postępów czy braków szkoleniowych. Koordynowanie szeroko zakrojonego monitoringu jakości. Analizowanie statystyk jakości w celu wprowadzenia ulepszeń w programach szkoleniowych.Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 160 h/mc
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Uprawnienia: analityczne myślenie
Uprawnienia: Dbałość o szczegóły


Wymagania inne:

zorientowanie na klienta, 1,5 roku doświadczenia w obsłudze klienta francuskojęzycznego

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 11 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie