Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Doradca ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Doradca ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Concentrix, mazowieckie / Warszawa, 2025-03-23

Ogłoszenie numer: 9593461, z dnia 2025-03-23

Doradca ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów przez telefon, e-mail lub chat.
  • Techniczne wsparcie dla użytkowników platformy streamingowej.
  • Rozwiązywanie pytań dotyczących umów i rozliczeń.
  • Empatyczne i profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów.
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (B2B i B2C).
  • Wykonywanie zadań administracyjnych oraz zbieranie opinii o platformie.

Wymagania

  • Umiejętność pracy w zespole, pasja do technologii, poczucie humoru.
  • Proaktywność i kreatywność.
  • Skoncentrowanie na doświadczeniach klienta.
  • Biegłość w języku norweskim (C1) i angielskim (min. B2).
  • Wiedza administracyjna i techniczna.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i słuchania.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM (np. Salesforce, HubSpot, Zoho, SAP).

Oferujemy

  • Międzynarodowe środowisko pracy.
  • Rozwój umiejętności i potencjału.
  • Wydarzenia integracyjne zespołu.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Nowoczesne biuro w Warszawie, dobra kawa i przyjazna atmosfera.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna – wedle wyboru pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.