Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim                
                        Miejsce pracy: Katowice                
                            Zadania:
            - Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących
 - Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook.
 - Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
 - Rozwiązywanie problemów technicznych.
 - Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
 - Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
 - Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
 
Wymagania:
            - Znajomość języka polskiego conajmniej na poziomie C1.
 - Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
 - Znajomość pakietu Microsoft Office.
 - Umiejętność szybkiej i sprawnej obsługi zapytań.
 - Pozytywne nastawienie do pracy zespołowej.
 - Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w zakresie produktów konsumenckich.
 
Oferujemy:
            - Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
 - Dostęp do platform szkoleniowych.
 - Zajęcia językowe.
 - Atrakcyjny bonus za polecenie pracy znajomym.
 - Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
 - Wiele możliwości rozwoju zawodowego.