Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Doradca Klienta z językiem niemieckim

Doradca Klienta z językiem niemieckim

TELUS Digital, pomorskie / Gdańsk, Olivia Business Centre, 2025-01-27

TELUS Digital poszukuje entuzjastycznych doradców, którzy chcą zapewnić doskonałą obsługę klienta.

 

Jesteś uprzejmym, kompetentnym i przyjaznym wsparciem przez telefon i / lub za pośrednictwem e-mail/chat, gdy nasi klienci mają pytania dotyczące produktów, zamówień i procesów reklamacyjnych? Twoje zamiłowanie do obuwia pomoże Ci w udzielaniu pomocy i porad.

 

Opisujesz siebie jako osobę empatyczną, komunikatywną i entuzjastyczną? W takim razie jesteś idealną osobą do naszego zespołu!

Doradca Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk, Olivia Business Centre

Jako doradca klienta będziesz pomagać klientom odpowiadać na zapytania związane z korzystaniem z karty lojalnościowej.

 
Oferujemy:
  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Praca zdalna lub w biurze
  • Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
  • Prywatna opieka medyczna
  • Multisport
  • Dofinansowanie do okularów
  • Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój)
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
Twoje zadania:
  • Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
  • Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
  • Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów na kartę lojalnościową oraz ich wykorzystywania
  • Wprowadzanie danych klienta do systemu
  • Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród
Twój profil:
  • Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
  • Dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu
  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym PN-SO 8:00-20:00 (dwie zmiany: 8:00-16:15, 11:45-20:00)