zapoznanie się z zasadami BHP i p.poż. zapoznanie się ze struktura organizacyjną, regulaminem pracy ZUS oraz układem zbiorowym pracy, kierowanie klientów na stanowiska merytoryczne właściwe dla rozpatrzenia ich spraw w ramach Sali Obsługi Klienta, obsługa korespondencji dostarczanej w formie papierowej przez klientów zgłaszających się do TJO (w tym : przyjmowanie, wstępna weryfikacja, rejestracja i przekazywanie do właściwych komórek merytorycznych), przeznaczonej do realizacji przez back office w sytuacjach, gdy korespondencja dostarczana jest przez osoby trzecie lub gdy nie jest zastrzeżona do obsługi na innych stanowiskach SOK, wydawanie klientom druków , formularzy oraz materiałów informacyjnych, w tym dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, wydawanie zaświadczeń przygotowanych przez komórki merytoryczne, przekazywanie do magazynu akt - dokumentacji wytworzonej w wydziale, przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w ww. punktach programu stażu,
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa programu MS Office
Uprawnienia: obsługa komputera
Wymagania inne:
umiejętność komunikacji interpersonalnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem
Miejsce pracy:
Gorlice
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach