Key Account Manager / Specjalista ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: Zielona Góra
Zadania na stanowisku pracy:
- samodzielne planowanie i realizowanie działań prospektingowych - identyfikowanie potencjalnych klientów, analizowanie rynku i wdrażanie skutecznych metod dotarcia do klientów na rynku odlewów aluminiowych ( m.in. przemysł motoryzacyjny, elektrotechniczny, elektroniczny, energetyczny, AGD, medyczny, oświetleniowy, automatyka przemysłowa),
- wdrażanie przyjętej strategii sprzedaży oraz planów sprzedażowych,
- przygotowywanie raportów i analiz,
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B na rynku europejskim, diagnozowanie ich potrzeb, budowanie relacji i sugerowanie dopasowanych rozwiązań,
- analiza rynku i identyfikowanie szans biznesowych - śledzenie trendów
utrzymywanie kontaktów handlowych z obecnymi klientami firmy, - przygotowywanie ofert na podstawie otrzymanych kalkulacji od zespołu technicznego,
- negocjacje warunków współpracy,
- monitorowanie rentowności produktów,
- monitorowanie działań konkurencji,
- organizowanie spotkań z klientami biznesowymi i prezentowanie korzyści płynących ze współpracy,
- reprezentowanie firmy na targach branżowych,
- bliska współpraca z innymi działami w firmie (technicznym, jakości, customer service, planowaniem, marketingiem),
- koordynacja realizacji projektów – wdrożeń nowych produktów od zamówienia do produkcji seryjnej,
- współtworzenie oraz wdrażanie kreatywnych rozwiązań sprzedażowych,
- troska o spełnienie oczekiwań i wymagań klientów a także komunikowanie ich wewnątrz firmy.
Od kandydata oczekujemy:
- doświadczenia w sprzedaży B2B min. 5 lat, poparte wymiernymi sukcesami (mile widziane w podobnej branży),
- umiejętności negocjacyjnych oraz komunikacyjnych na wysokim poziomie,
- umiejętności budowania długoterminowych relacji biznesowych,
- wykształcenia wyższego - preferowane techniczne lub ekonomiczne,
- płynnej znajomości języka angielskiego,
- znajomości systemu MS Office, w tym szczególnie Power Point i Excel,
- mile widziana znajomość systemu SAP oraz CMR,
- znajomości branży odlewów aluminiowych oraz zarządzania projektami (dodatkowe atuty),
- gotowości do sporadycznych podróży służbowych, w tym zagranicznych,
- umiejętności analitycznych: analiza danych, wyciąganie wniosków i rekomendowanie rozwiązań,
- orientacji na cel, proaktywności i konsekwencji w działaniu, a także dobrej organizacji pracy,
- nastawienia na pracę zespołową i realizację wyznaczonych celów.
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.