Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Bakoma Sp. z o.o., mazowieckie / Koprki, wczoraj

Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl

Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru handlu nowoczesnego poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Koprki
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie sprzedażą w kanale dystrybucji nowoczesnej.
  • Bezpośrednia obsługa ważnych klientów firmy.
  • Opracowywanie strategii sprzedaży i wprowadzanie nowych produktów do oferty handlowych sieci.
  • Zwiększanie dostępnych produktów u stałych klientów.
  • Inicjowanie i wdrażanie projektów poprawiających wyniki sprzedaży.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych.
  • Monitorowanie współpracy z klientami.
  • Tworzenie analiz i raportów sprzedażowych.
  • Współpraca z różnymi działami firmy.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych.
Co oczekujemy:
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w sektorze FMCG, z umiejętnością samodzielnego prowadzenia negocjacji.
  • Skuteczność w realizacji celów sprzedażowych.
  • Umiejętności analityczne i analiza danych.
  • Proaktywne podejście, zaangażowanie i pasja do pracy.
  • Umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe.
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność.
  • Znajomość angielskiego na poziomie B1/B2.
  • Prawo jazdy kategorii B.
Co oferujemy:
  • Opieka medyczna.
  • Wsparcie w aktywnościach sportowych.
  • Możliwość ubezpieczenia życiowego.
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Benefity socjalne.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/