Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Kierownik E-Commerce [rekrutacja online]

Kierownik E-Commerce [rekrutacja online]

Adamed Pharma S.A., łódzkie / Łódź, 2020-11-04

Oferta przeniesiona archiwalna
Kierownik E-Commerce [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Łódź
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii działań e-commerce dla poszczególnych kategorii produktowych oraz tworzenie odpowiednich narzędzi wspierających ze szczególnym uwzględnieniem synergii i opłacalności poszczególnych działań,
  • Rozwijanie strategii handlowej dla osiągania określonych celów biznesowych we wszystkich kategoriach produktów,
  • Koordynowanie i zlecanie prac związanych z rozwojem e-commerce (oprogramowanie, marketing, logistyka, kwestie prawne, etc.),
  • Zarządzanie działaniami e-commerce poprzez nadawanie kierunków rozwoju,
  • Analizę danych rynkowych, przygotowywanie raportów, opracowywanie wniosków,
  • Opracowywanie zestawień sprzedażowych dla działu zakupów,
  • Tworzenie i wdrażanie budżetu promocyjnego dla podległych produktów i monitoring realizacji budżetu oraz akcji rabatowych,
  • Zarządzanie zespołem w zakresie realizacji celów biznesowych, rozwoju kompetencji i wiedzy, ustalania priorytetów, motywowania i rekrutacji.
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze szeroko rozumianego e-commerce popartego sukcesami,
  • Min 3-letnie doświadczenie menedżerskie w zakresie zarządzania zespołami (w tym rozproszonymi),
  • Doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu strategii e-commerce w branży farmaceutycznej,
  • Bardzo dobra znajomości rynku farmaceutycznego i zależności na rynku farmaceutycznym (lekarz, apteka, pacjent, hurtownia),
  • Znajomość standardów sprzedaży i marketingu farmaceutycznego w tym kanału e-commerce,
  • Umiejętność koordynowania projektów i działań w obrębie wielu różnych jednostek biznesowych,
  • Rozwinięte umiejętności analityczne i prezentacyjne
  • Wykształcenie wyższego (kierunki: ekonomia, zarządzanie, marketing)
  • Bardzo dobra znajomości języka angielskiego.