Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Kierownik / Kierowniczka ds. Klientów Strategicznych

Kierownik / Kierowniczka ds. Klientów Strategicznych

PLAY (P4 Sp. z o.o.), mazowieckie / Warszawa, wczoraj

 

Kierownik / Kierowniczka ds. Klientów Strategicznych
Miejsce pracy: Warszawa,
Twój zakres obowiązków
  • Realizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientów
  • Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu LE/Korpo/Public
  • Efektywne budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
  • Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • Analiza konkurencji oraz bieżących trendów na rynku telekomunikacyjnym
Nasze wymagania
  • Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu sprzedażą do klientów z segmentu LE/Korpo/Public
  • Masz doświadczenie w skutecznym budowaniu i utrzymaniu bazy Klientów Kluczowych
  • Znasz branżę telco i usług ICT
  • Posiadasz umiejętności interpersonalne pozwalające na swobodną i efektywną komunikację w prowadzeniu negocjacji
  • Masz doświadczenie w kreowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań
  • Znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. średniozaawansowanym
Otrzymasz od nas:
  • Umowa o pracę
  • System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną