Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Kierownik Sprzedaży Inwestycyjnej

Kierownik Sprzedaży Inwestycyjnej

CEMEX Polska Sp. z o.o., mazowieckie / Warszawa, 2022-08-30

Oferta przeniesiona archiwalna
Kierownik Sprzedaży Inwestycyjnej

Biuro operacyjne: Warszawa

Obszar działania: aglomeracja Warszawska

Główne zadania
  • Sprzedaż produktów specjalistycznych- VAP;
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze;
  • Opracowywanie i prezentacja oferty;
  • Doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów;
  • Negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży;
  • Nadzór nad realizacją umów;
  • Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami celu utrzymywania długofalowej współpracy;
  • Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych klientów, poczynań konkurencji);
  • Minimalizacja poziomu należności od pozyskanych i obsługiwanych klientów;
  • Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych.
Wymagania formalne
  • Wykształcenie średnie lub wyższe;
  • Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą betonu towarowego lub pokrewna działalność;
  • Dobra znajomość branży i rynku betonu towarowego;
  • Dobre rozumienie i dogłębna znajomość procesu budowlanego i inwestycyjnego;
  • Mile widziana dobra znajomość lokalnego rynku budowlanego;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego mile widziana;
  • Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
  • Mobilność i dyspozycyjność;
  • Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu.
Oczekiwania interpersonalne
  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
  • Orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji;
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji;
  • Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Wynagrodzenie składające się na: wynagrodzenie zasadnicze i premię kwartalną uzależnioną od realizacji postawionych celów;
  • Adekwatne do stanowiska narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy;
  • Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
    • prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
    • karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
    • ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
    • Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
    • Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”.
    • Dofinansowanie do okularów;
    • Możliwość korzystania z auta służbowego do celów prywatnych;
    • Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
  • Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
  • Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet !