Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

Contact Center Sp. z o.o., mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B, 2024-03-20

Oferta przeniesiona archiwalna

Firma Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.

Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Główne zadania realizowane na stanowisku:
  • profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego supermarketu
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Jeśli:
  • jesteś osoba komunikatywną,
  • masz dobrą dykcję,
  • posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
  • posługujesz się poprawną polszczyzną – odpisujemy na maile
  • jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
  • posiadasz znajomość obsługi komputera,
  • jesteś studentem nauk humanistycznych – mile widziane kierunki: polonistyka, historia,
  • umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat,
  • sprawnie posługujesz się w mediach społecznościowych,
  • mówisz po angielsku/ukraińsku - mile widziane.

Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!

Naszym pracownikom oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb,
  • kartę multisport,
  • umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • program poleceń pracowniczych,
  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.