Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Koordynator ds. Kampanii Sprzedaży Bezpośredniej

Koordynator ds. Kampanii Sprzedaży Bezpośredniej

Nationale-Nederlanden, mazowieckie / Warszawa, 2020-11-24

Oferta przeniesiona archiwalna

       

Koordynator ds. Kampanii Sprzedaży Bezpośredniej
Oferujemy:
  • Obecnie #NNpracujeZdomu, a nasze biuro znajduję się na zielonym warszawskim  Powiślu
  • Zdalne wprowadzenie do pracy, elastyczny czas pracy i możliwość pracy w systemie hybrydowym
  • Webinary, szkolenia, webcasty – wspólnie uczymy się nowej rzeczywistości
  • Ask Henry - personalny asystent do załatwiania osobistych spraw wymagających czasu
  • Sekcje sportowe oraz parking rowerowy w biurze
  • Platforma Motivizer z benefitami dopasowanymi  do Twoich oczekiwań 
  • Medicover, badania profilaktyczne, wsparcie psychologa, ubezpieczenie grupowe
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie z obszaru stosowania narzędzi i technik sprzedaży bezpośredniej z wykorzystaniem kanału Call Center
  • Potrafisz samodzielnie zarządzać projektami w obszarze sprzedaży bezpośredniej (Call Center). Minimum 2 lata doświadczenia.
  • Cechuje Cię koncentracja na Kliencie i umiejętność budowania relacji
  • Znasz i potrafisz wykorzystać wskaźniki mierzenia efektywności procesów sprzedażowych
  • Posiadasz wiedzę z zakresu prowadzenia szkoleń sprzedażowych
  • Bardzo dobrze znasz język angielski
  • Cechuje Cię zdolność analitycznego myślenia oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań  
  • Jesteś zainteresowany/a współpracą na podstawie umowy o pracę

Mile widziana znajomość rynku finansów i ubezpieczeń, oraz wiedza o produktach ubezpieczeniowych

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Zarządzanie kampaniami sprzedażowymi poprzez zewnętrzne Call Center w obszarze pozyskania nowych klientów
  • Aktywne monitorowanie jakości całego procesu sprzedażowego w ramach prowadzonych kampanii
  • Współpraca z innymi działami w ramach Grupy NN (między innymi marketingu, kontrolingu czy IT)
  • Analiza raportów wyników prowadzonych kampanii
  • Uczestniczenie w tworzeniu budżetu kosztowego zgodnie z obowiązującym procesem planowania
  • Wsparcie realizacji procesu generowania leadów w szczególności poprzez kontakt z kadrą menadżerską sieci TA

Dołączdonas!

Aplikuj