Oferta przeniesiona archiwalna
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych);
- Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do opieki medycznej;
- Wsparcie Klienta w korzystaniu z aplikacji do samodzielnego zarządzania listami oraz medycyną pracy;
- Wykonywanie comiesięcznych rozliczeń abonamentowych z Klientem Korporacyjnym;
- Współpraca ze wszystkimi działami Spółki.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Dobra obsługa komputera – pakiet MS Office (w szczególności Excel).
Benefity:
- Opieka Medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Nauka języka angielskiego
- Rozwój zawodowy
- Praca w przyjaznej atmosferze
Benefity: