Oferta przeniesiona archiwalna
Młodszy Specjalista ds. reklamacji / Junior Claims Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi wynajmu powierzchni biurowych, coworkingu oraz profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
W związku z rozwojem naszego zespołu sprzedaży i obsługi klienta, do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
- przyjmowanie i zarządzaniem procesem reklamacji
- realizacja napływających zgłoszeń, odpowiedzi na pytania klienta
- weryfikowanie jakości rozmów z klientami pod kątem nieprawidłowości
- realizowanie innych zadań w ramach oceny i rozwoju jakości
- rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętymi standardami
- język polski jest Twoim językiem ojczystym
- język angielski znasz co najmniej na poziomie komunikatywnym
- dobrze znasz pakiet MS Office, przede wszystkim Excel
- cechuje Cię kultura osobista i dbasz o wysoką jakość obsługi
- jesteś dyspozycyjny/a minimum 30h/tyg
- nie boisz się wyzwań i potrafisz wykazać inicjatywę
- jesteś precyzyjny i uważny
Mile widziane:
- wiedza z zakresu prawa, zwłaszcza prawa konsumenta
- student/ka prawa lub kierunku prawno-administracyjnego
- znajomość drugiego języka, zwłaszcza czeski, rumuński lub węgierski, ale każdy inny jest na plus : )
- stawkę godzinową + bonusy za efektywność
- umowę zlecenie
- elastyczne godziny pracy, minimum 6h dziennie
- praca stacjonarnie z biura w Warszawie lub hybrydowo – kilka dni w biurze, kilka zdalnie
- wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywanej pracy, również podczas pracy zdalnej
- dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
- profesjonalne szkolenie i pomoc w realizacji zadań