Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Pracownik biura obsługi klienta

Pracownik biura obsługi klienta

Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki, mazowieckie / Warszawa, 2024-03-15

Oferta przeniesiona archiwalna
Kreski Sp.j. to polska firma o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, lider w swojej branży w Europie. Zajmujemy się sprzedażą, serwisem oraz obsługą sprzętu i oprogramowania do automatycznej identyfikacji (branża nowoczesnych technologii).
Funkcjonujemy aktywnie w branży już od 2004 roku. Poprzez zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz zaufanie wielu zadowolonych klientów (w tym dużych, międzynarodowych korporacji), jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość naszych produktów oraz usług.
Pracownik biura obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Obsługa zgłoszeń w systemie CRM
  • Udzielanie odpowiedzi na wiadomości e-mail
  • Odbieranie połączeń telefonicznych
  • Przygotowywanie drobnych paczek (ok. 0,5kg) do wysyłki
  • Praca z dokumentami - umowy, faktury, raporty, zestawienia
  • Rozkład aktywności: CRM 60%, e-mail 20%, rozmowy telefoniczne 10%, pozostałe 10%
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie
  • Kompetencje komunikacyjne zgodne z obowiązkami
  • Praca zespołowa
  • Odpowiedzialność
  • Dokładność oraz terminowość
  • Odporność na stres
  • Zdolności analityczne (weryfikujemy dane)
  • Obsługa komputera (MSO, programy przeglądarkowe)
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klient
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Premie roczne
  • Pracę jednozmianową pon.-pt. 8h, zaczynasz między 8:00 a 9:00
  • Przyjazny proces szkolenia z indywidualnym wsparciem
  • Narzędzia pracy: laptop + 2 dodatkowe monitory
  • Benefity pozapłacowe (karta Multisport, Enel-med, ubezpieczenie grupowe)
  • Spotkania oraz wyjazdy integracyjne kilka razy w roku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.