Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Miejsce pracy: Kuśnie
Numer: StPr/25/0397
OBOWIĄZKI:
Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem, technik sprzedaży, sposobów radzenia sobie ze stresem, obsługi klientów trudnych, techniki negocjacyjne.Pokonywanie objekcji klienta, etyka rozmowy telefonicznej i wykorzystywanie głosu w skutecznej obsłudze klienta.Techniczna obsługa systemu komputerowego w formie, zasady zachowania poufności i tajemnicy handlowej, działania autonomiczne oraz współpraca z innymi działami.Sposoby prezentowania oferty, proces ewidencjonowania sprzedaży w systemie.Proces weryfikacji i gromadzenie danych o kliencie.Procedura klasyfikacji reklamacji.Podstawowe zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kuśnie
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu