Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Pracownik ds. Administracji i obsługi klienta

Pracownik ds. Administracji i obsługi klienta

REMONDIS Sp. z o.o., pomorskie / Gdynia, 2020-11-02

Oferta przeniesiona archiwalna
REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recykling i usługi komunalne i zaopatrzenie w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 28 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 47 miastach na terenie całej Polski.

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
Pracownik ds. Administracji i obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Twój dzień pracy będzie składał się z:
  • Obsługa biurowo – kancelaryjna w tym, nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Współpraca z Centralą Grupy w zakresie bieżącej obsługi księgowo-kadrowej
  • Wsparcie w realizacji kontraktów i obsługa klienta
  • Sporządzanie ofert i raportów, zestawień w MS Office
  • Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów informatycznych
  • Tworzenie oraz wpisywanie danych do systemu (PZ, WZ, KPO, Karty drogowe etc.),
Szukamy Ciebie jeśli:
  • Doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku
  • Dobrej znajomości programu MS Office
  • Umiejętności analitycznych i dobrej organizacji pracy
  • Samodzielności w zakresie wykonywanych obowiązków
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie i umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę na samodzielnym stanowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, na życie oraz kartę sportową