Oferta przeniesiona archiwalna
HERBUD to prężnie rozwijający się dystrybutor w sektorze budownictwa, wyspecjalizowany w obsłudze izolacji technicznych, działający od ponad 20 lat na terenie całego kraju i zatrudniający ponad 100 pracowników w sześciu oddziałach.
Naszą siłą jest indywidualne podejście do każdego pracownika i klienta.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Referent ds. sprzedaży i administracji
Miejsce pracy: Poznań, Krzesiny
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta - sprzedaż i zamówienia.
- Prowadzenie dokumentacji zakupowo-sprzedażowo-magazynowej.
- Analiza zamówień niezrealizowanych i stanów magazynowych.
- Prace administracyjne.
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Współpraca z pozostałymi oddziałami firmy w celu zabezpieczenia właściwej i terminowej realizacji zamówień oraz zleceń.
- Czynny udział w rozwoju spółki.
Od kandydatów oczekujemy:
- Zaangażowania, odpowiedzialności i sumienności.
- Umiejętności pracy pod presją czasu.
- Bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu.
- Umiejętności pracy w grupie.
- Chęci rozwoju własnego i udziału w rozwoju spółki.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale obsługi: klienta, logistyki, zakupów, znajomość programu Navireo (mile widziane).
Oferujemy:
- Stabilną pracę, jednozmianową od poniedziałku do piątku.
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
- Umowę o pracę.
- Szkolenia wewnętrzne, w tym szkolenie wstępne.
- Wyjątkową atmosferę w pracy w młodym i entuzjastycznym zespole.
- Wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy + wczasy pod gruszą.