Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Specjalista ds. handlu i marketingu
Miejsce pracy: Chorzelów
Numer: StPr/25/0245
OBOWIĄZKI:
- obsługa administracyjna dostawców,- nadzór nad realizacją dostaw złomu pod kątem jakości złomu, - przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zakupu złomu oraz sprzedaży profili/ blach ,- obsługa klienta indywidualnego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wymagania:- doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku (mile widziana znajomość branży),- wykształcenie minimum średnie,- znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych,- dyspozycyjność, dokładność i rzetelność,- prawo jazdy kat. B,Firma oferuje:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace, - pracę w systemie 1 - zmianowym,- możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwo w szkoleniach,- wynagrodzenie uzależnione od stopnia kwalifikacji,- dofinansowanie przez pracodawcę pakiet ubezpieczenia grupowego oraz opieki medycznej.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Chorzelów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
4 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu