Back
Praca sprzedawca  >  Oferty pracy  >  Specjalista ds. HelpDesk

Specjalista ds. HelpDesk

Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie, mazowieckie / Warszawa, 2022-08-18

Oferta przeniesiona archiwalna

Ogłoszenie numer: 7364856, z dnia 2022-08-18

Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

 

Wyższa Szkoła Menedżerska powstała 22 czerwca 1995 roku jako jedna z pierwszych uczelni niepublicznych w Warszawie. Uczelnia posiada sale wykładowe, ćwiczeniowe, laboratoryjne, aula widowiskowa na 700 miejsc, pełnowymiarowa hala sportowa, basen, bufet oraz parking podziemny na 300 miejsc.

Specjalista ds. HelpDesk

Miejsce pracy: Warszawa

 

Wymagania

  • znajomość systemów Windows / Linux (zarządzanie, konfiguracja, instalacja),
  • znajomość obsługi Active Directory,
  • znajomość pakietów biurowych MS Office, Libre Office,
  • znajomość problematyki sieciowej i sprzętu sieciowego,
  • znajomość zagadnień z obszaru sprzętu komputerowego (diagnostyka, konserwacja, naprawy, rozbudowa - laptopy, stacje robocze, drukarki),
  • zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, chwilami pod presją czasu,
  • umiejętność przyswajania wiedzy i nastawienie na samodzielne rozwiązanie problemów,
  • znajomość języka polskiego, znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji,
  • dyspozycyjność w weekendy.

Oferujemy

  • pracę w miłym zespole,
  • ciekawą pracę w wiodącej Uczelni niepublicznej o ugruntowanej pozycji,
  • imprezy integracyjne,
  • udział w szkoleniach, konferencjach,
  • zniżki na siłownię,
  • zniżki na studia licencjackie, magisterskie, podyplomowe,
  • stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.