Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z językiem niemieckim                
                        Miejsce pracy: Szczecin                
                            Zadania:
            - Pierwszoliniowa pomoc klientom w kwestiach finansowych.
 - Udoskonalanie jakości serwisu poprzez proaktywne rozwiązywanie problemów.
 - Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
 - Efektywna współpraca z zespołem.
 
Wymagania:
            - Biegła znajomość języka niemieckiego (B2+/C1).
 - Umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów.
 - Zorientowanie na pracę zespołową i rozwój osobisty.
 - Zrozumienie roli klienta w branży bankowej.
 
Oferujemy:
            - Stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju w sektorze finansowym.
 - Pakiet benefitów, w tym opieka zdrowotna i karta sportowa.
 - Rozbudowany system szkoleń.
 - Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe korzyści.
 - Inicjatywy integracyjne i motywacyjne (np. spotkania Pizza Friday, Fruit Wednesday, karaoke).