Oferta przeniesiona archiwalna
Grupa Sitel składa się z wiodących w branży firm zapewniających outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta - jęz. niemiecki
Praca zdalna
ROLA
Rozwiązywanie i wspieranie klientów online oraz globalna opieka nad konsumentami jednej z największych marek kosmetycznych, w tym przyjmowanie zamówień i dosprzedaż/sprzedaż produktów (oraz cross-selling), promocja produktów poprzez porady kosmetyczne online, obsługa zapytań konsumentów przez telefon i e-mail w języku niemieckim.
UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE:
- Język niemiecki - poziom C1
- Język angielski - poziom B1/B2 – wykorzystanie tylko podczas szkolenia
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Chęć przekraczania oczekiwań konsumentów
- Umiejętność ustalania priorytetów, elastyczne podejście, umiejętność samodzielnej pracy, ale także praca zespołowa
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i zadaniach
- Znajomość obsługi komputera (MS Office)
CO OFERUJEMY:
- Umowa zlecenie na 3 miesiące (40 h / tydzień)
- Niezbędne szkolenia
- Pracę z domu
- Współpracę z prestiżową i znaną na całym świecie marką kosmetyczną
- Możliwość rozwoju w obszarze soft i selling skills