Specjalista ds. Obsługi Klienta z Duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Udzielanie wsparcia klientom (telefonicznie, mailowo, chat) oraz zapewnienie najlepszych wrażeń z usługi.
- Oferowanie pomocy technicznej dla użytkowników usług streamingowych.
- Rozwiązywanie skarg klientów z empatią i uśmiechem.
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole z poczuciem humoru.
- Skoncentrowanie na doświadczeniach klientów.
- Biegłość w języku duńskim (C1) i angielskim (B2).
- Umiejętności administracyjne i techniczne.
Oferujemy:
- Nowoczesne biuro w Warszawie, świetna kawa i przyjazna atmosfera.
- Pakiet korzyści społecznych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe.
- Możliwość rozwoju umiejętności poprzez programy szkoleniowe.
- Szybka ścieżka kariery w dynamicznym środowisku.
- Globalne środowisko pracy z możliwością nawiązywania międzynarodowych kontaktów.