Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Azerbejdżańskim
Sofia
Opis stanowiska:
Dołącz do naszego dynamicznego zespołu jako Przedstawiciel Obsługi Klienta, obsługując klientów poprzez email, chat i telefon. Będziesz odpowiedzialny za:
Dołącz do naszego dynamicznego zespołu jako Przedstawiciel Obsługi Klienta, obsługując klientów poprzez email, chat i telefon. Będziesz odpowiedzialny za:
- Świadczenie efektywnej i przyjaznej obsługi;
- Utrzymywanie dogłębnej wiedzy o produktach oraz branży;
- Prowadzenie badań potrzebnych do udzielania trafnych odpowiedzi.
Wymagania:
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne;
- Biegła znajomość języka azerskiego oraz zaawansowana znajomość języka angielskiego;
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pokrewnym obszarze;
- Zorientowanie na klienta;
- Umiejętności pracy z komputerem oraz systemami CRM;
- Wysoka dokładność i uwaga na szczegóły;
- Możliwość pracy samodzielnie oraz w zespole;
- Minimum średnie wykształcenie.
Oferujemy:
- Umowę na pełny etat z systemem zmianowym;
- Konkurencyjne wynagrodzenie plus miesięczne premie;
- Dogodną lokalizację biura i pakiet relokacyjny;
- Szerokie możliwości rozwoju poprzez szkolenia i programy edukacyjne;
- Programy dbające o zdrowie i dobre samopoczucie;
- Ubezpieczenie zdrowotne i życiowe, dodatki za ważne wydarzenia życiowe i wiele innych benefitów.
Pakiet relokacyjny:
- 14 noclegów w hotelu;
- Zwrot kosztów podróży;
- Zaliczka na żądanie.