Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Reprezentuj nasze wiodące rozwiązania bezpieczeństwa domowego, odpowiedzialność za obsługę klientów niemieckojęzycznych.
- Buduj relacje z klientami, rejestruj ich prośby, zapewniaj pozytywne doświadczenia.
- Analizuj i rozwiązuj problemy klientów sprawnie i szybko.
- Wprowadzaj dane do systemów z dokładnością i szybkością.
- Gwarantuj wysoką satysfakcję klientów, traktując ich jak VIP-ów.
Wymagania:
- Biegły j. niemiecki (C1) i angielski (B2+).
- Umiejętność nawiązywania kontaktów, uprzyjemniania dnia klientom.
- Zainteresowanie dostarczaniem najlepszej jakości usług.
- Posiadanie pozytywnego nastawienia i wprowadzanie energii do wykonywanych działań.
- Miejsce zamieszkania i prawo do pracy w Polsce.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat, konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenie wprowadzające, rozwój umiejętności obsługi klienta.
- Bogaty pakiet socjalny: MyBenefit, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Możliwość pracy zdalnej, brak formalnego dress code’u.
- System bonusów za polecenie nowych pracowników, możliwość zdobycia nagród.
- Możliwość pracy zdalnej z Polski lub z biura w Szczecinie.